Viihdyttävä Artemis Fowl kirja tämäkin. Olen samaa mieltä tuon Publishers Weeklyn arvostelun kanssa, paitsi tämä kirja ei mielestäni voita toiminnallaan ja juonellaa edellistä osaa. Artemis pääsee taas käyttämään aivosolujaan ja voi vaan itse toivoa että omaisi ison määrän aivosoluja ja pystyisi itsekkin rakentelemaan ihmevekottimia.. Jos pitää Artemis Fowlista niin kyllä tämä pitää lukea.

Tietoa kirjasta :: Artemis Fowl: Ikuisuuskoodi

Eoin Colfer Julkaistu: 2003
Tyylit: fantasia, nuoret, seikkailu
Avainsanat: keijut

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Jaakko Kankaanpää. Päällyksen kuva: Tony Fleetwood. Sidottu, kansipaperi.

”KEIJUILLE EI POTTUILLA.”

Artemis on saanut käsiinsä keijujen huimaa tekniikkaa ja rakentanut sen avulla hämmästyttävän supertietokoneen. Se on niin ihmisille kuin keijuille vaarallinen pirunnyrkki, ja Artemis tarjoutuu pitämään vekottimensa hetken aikaa pois markkinoilta, jos vain hinnasta sovitaan. Pian nuori rikollisnero ja henkivartija Butler ... (lisää)

Artemis Fowl: Viimeinen vartija (Artemis Fowl, #8)TotuuskeijuArtemis Fowl (Artemis Fowl, #1)Artemis Fowl: Kadonnut siirtokunta (Artemis Fowl, #5)Artemis Fowl: Tehtävä pohjoisessa (Artemis Fowl, #2)
Kuurankukka, Jukuke, Astorethein
Uusin jäsen: ArunaK