Kirja-arvio: Liekki

Kirjoittanut Q_Black - 4.0

Kirjan juoni herätti heti alussa mielenkiinnon kun lueskelin toisessa blogissa tästä kirjasta. Pitihän se sitten käydä lainaamassa oma kirja. Jacinda on minusta upean säpäkkä hahmo, mutta ajottain eipäsjuupas-meininki kävi hiukan hermoon. Willin ja Jacindan suhteen etenemistä on hauska seurata sen takia, että Will ei tiedä mitään Jacindasta, mutta Jacinda tietää Willistä. Kasassa on siis taas mahtavat ainekset kielletylle romanssille. Kirja ei ole kovinkaan huumorintäyteinen, mutta suhdekiemuroita ja Jacindan tappelua itsensä kanssa lukee kyllä ihan mieluusti. Kirjassa on ajoittain hiukan teinimäistä meininkiä havaittavissa, mutta sehän tavallaan kuuluu tämän ikäisten nuorten elämään eikä se haitannut mitenkään erityisesti. Ainut suuri miinus oli se, että kirja loppui niin ahdistavaan kohtaan. En malttaisi millään odottaa seuraavaa suomennosta!

Tietoa kirjasta :: Liekki

Sophie Jordan Julkaistu: elokuu 15, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Lotta Heikkeri. Sidottu.

Yhtäkkiä pakoajatukseni tyssäävät. Kaivattu värinä alkaa rintakehästäni, leviää sisuksiini. Ihoni herää eloon. Pääni kääntyy, katseeni pyyhkii luokkaa, pysähtyy Williin.

Kaikki hänessä on kirkkaampaa kuin muistin.

Yhtäkkiä päivät joina en nähnyt häntä tuntuvat ikuisuudelta. Olen odottanut liian kauan sitä, että keuhkoissani alkaisi ... (lisää)

Häivähdys (Väristys, #2)Jäljitetty (Susiraja, #3)Lohikäärmeet (Talon-saaga, #1)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Väristys (Väristys, #1)
Kuurankukka
Uusin jäsen: Inex