Kirja-arvio: Nefilit

Kirjoittanut rudi92 - 1.0

Pettymys isolla P:llä. Juoni oli hyvä, mutta toteutus oli aika paska. Nova oli jotenkin outo hahmo, joka jäi kylmäksi. Ja eniten mua häiritsi se, että musta tuntu, kun Nova olisi ollut huomattavasti vanhempi mitä 19. Kuitenkin muissa sarjoissa, kuten Langennut enkeli, Varjojen kaupungit jne. niissä päähenkilö vaikuttaa sen ikäiseltä mitä on. Nova taas ei. Eräs asia mikä häiritsi myös oli kirjan raamatullisuus. Sitä oli ihan liikaa mun makuuni. Muutenkin kirja oli outo ja jotenkin huonosti kirjoitettu. En sitten tiedä johtuiko se suomennoksesta.

Tietoa kirjasta :: Nefilit

Åsa Schwarz Julkaistu: tammikuu 20, 2012
Tyylit: fantasia, jännitys
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Sirkka-Liisa Sjöblom. Sidottu, kansipaperi.

Langenneita enkelitä ja ympäristöaktivismia sähäkässä trillerissä

19-vuotias Nova Barakel on suoran toiminnan ympäristöaktivisti, ja vaikeuksissa. Joku yrittää tehdä hänestä syntipukkia ympäristövastuuttomasti toimivien yritysten johtajien murhiin. Lisäksi Nova on vakuuttunut, että hänen huippujuristiäitinsä äskettäinen kuolema ei ollut ... (lisää)

Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Kultainen naamio (Fu Manchu, #5)Savujen maaPaljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)Väinämöisen vyö
Suomuurain
Uusin jäsen: Marko Kinnunen