Varjojen maa (Kuolemattomat #3) - Alyson Noël4

Kirja-arvio :: Varjojen maa

Kirjoittanut rudi92

Täytyy sanoa, että tämä kirjasarja otti nyt takapakkia ja pahasti. Kolmas osa on jotenkin tylsä ja jankkaa vain samoja asioita. Ever ja Damen alkoivat ärsyttää mua suunnattomasti sillä itsensä syyttelyllä tyyliin: "Mä olen syypää, kaikki on mun vika." "Eipäs, vaan mun, kun mä elin niin huonosti kuusi sataa vuotta." Alko pikkuhiljaa kyrsimään. Kaikki parhaat kohdat, joiden ansiosta kirja sai edes kaksi tähteä, olivat ne missä Jude oli. Poika oli kiva hahmo ja joissain kohdissa olisin toivonut hänen olevan Everin poikaystävä. Mua nimittäin alkoi ärsyttää myös Everin ja Damenin rakkaustarina. Jotenkin sen hohto on alkanut sammua. Ostan kuitenkin sarjan muutkin osat, ehkäpä kolme muuta osaa ovat yhtä hyviä, kuin kaksi ensimmäistä.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Varjojen maa

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Kuolemattomien nuorten romanttinen rakkaustarina koukuttaa maagisilla iäisyysteemoillaan

Everin ja Damenin rakkautta on koeteltu jo usean elämän ja reinkarnaation ajan. Juuri kun heidän kohtalonsa on vihdoin täyttymässä, heidän ylleen lankeaa kirouksista kauhein. Jos he koskettavat toisiaan, Damen saattaa joutua ikiajoiksi Varjojen maahan, synkkään kuoleman ulottuvuuteen.

Damenin ja rakkautensa pelastaakseen Ever turvautuu mystiikkaan - ja kohtaa salaperäisen Jude Knightin. Rakkaus Dameniin joutuu kovemmalla koetukselle kuin koskaan. Mutta onko Jude valon vai pimeyden palveluksessa?