Kirja-arvio: Uusi alfa

Kirjoittanut Q_Black - 4.0

Tätä on odotettu! Faythen tarina huipentuu tässä kuudennessa Kissojen kesken - kirjassa. Rachelin tyyli ei herpaannu tässäkään pokkarissa. Tapahtumaa on kaikkien makuun, aina poliittisesta valtataistelusta, suhdedraamaan ja veren roiskumiseen. Kuten olen aiemminkin tainnut mainita niin Marc otti tässäkin kirjassa hermoon ja pahasti. Täytynee nostaa hattua Rachelille, koska on luonut vastenmielisimmän hahmon ikinä - vinkuvan, anelevan ja yltiömustasukkaisen Marcin, jollaista en haluaisi tavata tosielämässä. Lisäksi myös tässä pokkarissa nousi esille tyypillinen seksistisyys. Nainen on vain tarkoitettu lisääntymiseen, ei mihinkään muuhun. Otti myös hermoon Faythen sekoilu kahden miehen välillä. Valitukset sikseen, kirja oli miinuksista huolimatta jännittävä ja hiuksia nostattava lukukokemus, joka nostatti kyyneleitäkin silmiin. Mahtava päätös mahtavalle sarjalle.

Tietoa kirjasta :: Uusi alfa

Rachel Vincent Julkaistu: tammikuu 31, 2012
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Eeva Koskimies. Nidottu.

Faythe Sanders elää keskellä myrskyä. Heidän laumansa on kärsinyt suuria tappioita ja koko ihmiskissarotu on vaarassa ajautua vilpillisen hallitsijan pauloihin. Faythen lauma jaksaa kuitenkin taistella olemassaoloaan ja oikeutta vastaan.

Samaan aikaan Faythen on myös tehtävä henkilökohtaisia valintoja. Hänen on punnittava kumpaa hän enemmän rakastaa: Marcia vai Jacea.

Elämä ei ole ... (lisää)

Saalistaja (Kissojen kesken, #2)Kaappaus (Kissojen kesken, #4)Kissatyttö (Kissojen kesken, #1)Syytetty (Kissojen kesken, #3)Myrskylinnut (Kissojen kesken, #5)
Uusin jäsen: sulavsalim