Kirja oli ihan ok hyvä, mutta kuitenkin vähän lattea. Henkilökohtaisesti minua suorastaan alussa raivostutti se, että kuinka lapselliseksi Haven oltiin tehty. Myös tämä aura, ajatusten luku ja kuolleen siskon kanssa juttelu ei minulle oikeen napannut. Päähenkilö oli minusta vaihteeksi mukavan erilainen, mutta siltikin aivan liian lapsellinen ikäisekseen. Tavattomasti ärsytti myös Milesin samankaltaisuus Merkitty sarjan Damienin kanssa, sekä muutama muu ylikulutettua piirrettä. Kokonaisuudessaan ihan lukemisen arvoinen. Jonkun verran nuorempana olisin voinut innostua enemmän. P.S. Mitkä ne Damenin hiukset oli?? :O

Tietoa kirjasta :: Punaiset tulppaanit

Alyson Noël Julkaistu: kesäkuu 10, 2011

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Ever on menettänyt kaiken, perheensäkin, mutta saanut tilalle mystisen kyvyn kuulla ihmisten ajatuksia. Kyky kuitenkin sulkee hänet yksinäisyyteen – tai niin hän luulee, kunnes kouluun ilmestyy salaperäinen poika. Mutta kuka – tai mikä – Damen oikeastaan on?

Veriveljen vala (Muinainen pimeys, #5)Määrätty (Yön talo, #9)Tuli (Septimus Heap, #7)Pitkätähden kosto (Soturikissat-erikoisseikkailut, #6)Mahti (Korpinkehät, #3)
Rinja
Uusin jäsen: Luke jäpä