Kirja-arvio: Kuoleman ikuistama

Kirjoittanut Liliales - 4.0

Kuin sarjan edellisetkin osat, myös tämä osa oli jännittävä ja hyvää luettavaa. Kaikki murhat ovat olleet mielenkiintoisia omalla tavallaan ja tutkimuksia oli mukava seurata ja miettiä niitä myös itse :) Mutta yhtä asiaa toivoisin, mikä olisi että Roarken näkökulmasta kerrottaisiin enemmän, mitä hän ajattelee ja miten hän toimii. Ei pelkkästään Even näkökulmasta, vaikka Eve onkin mahtava hahmo. Muulta osin, hyvä kirja.

Tietoa kirjasta :: Kuoleman ikuistama

J. D. Robb Julkaistu: tammikuu 27, 2006
Tyylit: scifi, romantiikka, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 1996. Suomentanut Satu Leveelahti. Kannen kuva: Photonica. Kansi: Vivid. Kannessa ja selässä teksti: Nora Roberts alias J. D. Robb. Sidottu.

Yksi New Yorkin kuuluisimpia huippumalleja on murhattu pikkutunneille jatkuneiden pirskeiden päätteeksi. Kaunis Pandora oli tottunut saamaan kaiken mitä halusi – myös toisen naisen miehen. Nyt Pandora on menettänyt kasvonsa, pöyristyttävän kirjaimellisesti.
... (lisää)

Kuoleman hurmio (Eve Dallas, #4)Maineikas kuollessaan (Eve Dallas, #2)Kuoleman riitit (Eve Dallas, #5)Kuoleman salaliitto (Eve Dallas, #8)Alaston kuolema (Eve Dallas, #1)
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen