Varjojen maa (Kuolemattomat #3) - Alyson Noël4

Kirja-arvio :: Varjojen maa

Kirjoittanut Fallen angel

Voi ei... Miten tämä pystyi olla vielä huonompi kuin edellinen. Damen ja Ever alkoivat ärsyttää ihan järkyttävästi. En ihan ymmärtänyt miten he yhtäkkiä "ratkaisivat" ongelmansa, siis puolittain. Roman ja Jude olivat ainoa syy miksi edes jaksoin lukea kirjan loppuun. Ever on äärimmäisen ärsyttävä ja naiivi. Ja Damen... Voi minkäs teit. Siis mitä ihmettä se säästö homma oli? Ja sit ne hirveät tunnontuskat. Niin äärimmäisen puuduttavaa. Damen muuttuu jatkuvasti huonompaan suuntaan. Ever ja Damen voisivat saada jo toisensa niin loppuis tää jankkaaminen. Kai minä luen kirjan jatkonkin, mutta jotenkaan tämä ei enää jaksa innostaa.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Varjojen maa

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Kuolemattomien nuorten romanttinen rakkaustarina koukuttaa maagisilla iäisyysteemoillaan

Everin ja Damenin rakkautta on koeteltu jo usean elämän ja reinkarnaation ajan. Juuri kun heidän kohtalonsa on vihdoin täyttymässä, heidän ylleen lankeaa kirouksista kauhein. Jos he koskettavat toisiaan, Damen saattaa joutua ikiajoiksi Varjojen maahan, synkkään kuoleman ulottuvuuteen.

Damenin ja rakkautensa pelastaakseen Ever turvautuu mystiikkaan - ja kohtaa salaperäisen Jude Knightin. Rakkaus Dameniin joutuu kovemmalla koetukselle kuin koskaan. Mutta onko Jude valon vai pimeyden palveluksessa?