Kirja-arvio: Lasikaupunki

Kirjoittanut PerriKarhu - 5.0

Olen lukenut harvoja näin hyviä kirjoja. Tämän kirjasarjan kirjat kuuluvat niihin kirjoihin, joita lukiessa uppoutuu täysin kirjan omaan maailmaan. Lukiessa ei vain voi päästää kirjasta kiinni, vaikka välillä niin piti tehdä, jos seuraavana päivänä oli koulua! :D Joka tapauksessa rakastan tätä sarjaa, sen henkilöitä ja Cassandran tapaa kirjoittaa. Odotan suurilla odotuksillani neljättä osaa (: Suosittelen tämän kirjasarjan lukemista, on sen arvoinen!

Tietoa kirjasta :: Lasikaupunki

Cassandra Clare Julkaistu: elokuu 31, 2011
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Terhi Leskinen. Kannen kuva: Cliff Nielsen. Sidottu.

"Rakkaus ei tehnyt sinusta heikkoa", Jace sanoi. "Se teki sinusta vahvemman."

Äitinsä hengen pelastamiseksi Clary lähtee Varjometsästäjien alkukotiin, Idrisin Lasikaupunkiin, ja uhmaa henkensä kaupalla näiden ikuista lakia. Claryn itsepintaisuus ei miellytä Jacea, jota kielletty rakkaus ja palava halu piinaavat pahemmin kuin hän olisi ikinä voinut ... (lisää)

Taivaallisen tulen kaupunki (Varjojen kaupungit, #6)Tuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)Langenneiden enkelten kaupunki (Varjojen kaupungit, #4)Varjojen kaupungit IV–VIVarjojen kaupungit I–III
Fievre, Pisania, melikes
Uusin jäsen: Anders Vacklin