Kirja-arvio: Hiljaisuus

Kirjoittanut Q_Black - 4.0

No niin, olihan sitä Noran ja Patchin tarinan jatkoa odotettukin! Tämä sarja nousi kyllä suosikkeihin heti ensimmäisestä kirjasta lähtien eikä tämäkään kirja jäänyt paljoa huonommaksi vaikka se ei ihan kahden ekan kirjan tasolle yltänytkään. Tässä kirjassa Norasta löytyy muistinmenetyksen myötä lisää särmää ja luonnetta kun taas Patch näyttää itsestään vähän pehmeämmän puolen, menettämättä tietenkään pahan pojan titteliään missään vaiheessa. Näistä kahdesta on vain niin herkullista lukea. Vaikka edellisen kirjan lukemisesta onkin aikaa, tässä pääsi mukavasti taas tarinaan mukaan. Kirjassa on tiukka juonikuvio, josta ei puutu tapahtumaa eikä yllättäviä käänteitä. Suuni varmasti loksahti loppumetreillä auki. Noralla onkin haastavampi tulevaisuus kuin kukaan voisi odottaa kirjan alussa. Sanomattakin selvää, että jään janoamaan viimeistä osaa sekä Noran ja Patchin räiskyvää suhdetta.

Tietoa kirjasta :: Hiljaisuus

Becca Fitzpatrick Julkaistu: kesäkuu 1, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Pirjo Ruti. Sidottu.

”Musta yö, musta sumu. Musta ruoho, mustat hautakivet. Kimalteleva musta joki. Musta silmäpari, joka katseli minua. Minun oli löydettävä ne silmät. Niistä löytyivät vastaukset.”

Sekava Nora herää keskellä yötä Coldwaterin hautausmaalla, eikä tiedä kuinka on joutunut sinne. Pian käy ilmi, että hän on ollut kateissa yli kolme kuukautta ilman ainuttakaan muistikuvaa tuosta ajasta. Missä ... (lisää)

Kesytön (Susiraja, #1)Kapinalliset (Talon-saaga, #2)ViettelysSelviytyjät (Intertwined, #2)Uusikuu (Houkutus, #2)
Jussi, Wanda, Mustelmann
Uusin jäsen: Topi Kopakkala