Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut Camila - 5.0

Kirja oli ehkä hitusen liian lyhyt, mutta jännitystä eikä Edwardin ja Bellan rakkautta unohdettu tässäkään kirjassa. rauhallinen alku ja kaunis luppu oli mahtava pääte tälle jännittävälle sarjalle.vaikka juuri tälläisissä kirjoissa minua vähän harmittaa se että kun tietää että bella selviytyy niin jännitys määrkin vähenee,mutta kyllä minua jännitti ihan tarpeeksi.minusta on mukavaa,että tässä sarjassa kirjat eivät tylsisty loppua kohdan niinkuin valitettavassti joissain muissa sarjoissa.siitä kirja ja koko sarja lisää pisteitä.jänntin aina joka kirjan jälkeen että minkäköhän lainen kirja seuraavaksi tulee,mutta turhaan jännitin.tmä kirja oli mahtava.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Jäljitetty (Susiraja, #3)Epäilys (Houkutus, #3)Bree Tannerin lyhyt elämäUusikuu (Houkutus, #2)
Jussi, Wanda, Mustelmann, Rinja
Uusin jäsen: Topi Kopakkala