Hiljaisuus (Langennut enkeli #3) - Becca Fitzpatrick10

Kirja-arvio :: Hiljaisuus

Kirjoittanut rudi92

Tämä kirjasarja on aivan ihana. Jännitystä ei todellakaan puutu ja yllättävät ratkaisut saavat sarjan pysymään mielenkiintoisina. Nora ja Patch ovat yhtä ihana pari kuin ennenkin. Ei varmaan tarvitse sanoa, että sarjan neljättä osaa odotan innolla.

Hiljaisuus

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Pirjo Ruti. Sidottu.

”Musta yö, musta sumu. Musta ruoho, mustat hautakivet. Kimalteleva musta joki. Musta silmäpari, joka katseli minua. Minun oli löydettävä ne silmät. Niistä löytyivät vastaukset.”

Sekava Nora herää keskellä yötä Coldwaterin hautausmaalla, eikä tiedä kuinka on joutunut sinne. Pian käy ilmi, että hän on ollut kateissa yli kolme kuukautta ilman ainuttakaan muistikuvaa tuosta ajasta. Missä Nora on ollut ja mitä hänelle on tapahtunut?

Huolestuttavinta tilanteessa on, että Nora ei vaikuta muistavan edes Patchia. Eikä kukaan tunnu haluavan muuttaa asiaa. Onko Mustalla Kädellä jotain tekemistä Patchin katoamisen kanssa – ja kuka nyt pystyy suojelemaan Noraa viholliselta, jota hän ei enää itse tunne eikä muista?

Becca Fitzpatrickin bestsellerlistat valloittanut kauhuromanttinen enkelisaaga on voittanut lukijat puolelleen valtameren molemmin puolin. Kielletyn rakkauden houkutusta ja trillerimäisiä elementtejä kutkuttavasti yhdistävässä sarjassa ovat aikaisemmin ilmestyneet osat Langennut enkeli (2009) ja Riitasointu (2011).