Kirja-arvio: Musta liekki

Kirjoittanut Chanie - 3.0

Sain kirjan luettua juuri, ja on pakko sanoa että petyin. Siis tarinan etenemiseen, mutten mihinkään muuhun. Aikaisemmin tapahtunut juonikäänne (se ''kirous'' Damenin ja Everin välillä), jurnasi paikallaan, eikä edistynyt yhtään. He eivät VIELÄKÄÄN saaneet vastamyrkkyä käsiinsä, ja tämä on jo toinen kirja jossa sitä on yritetty! Uusia hahmoja ei näkynyt, ja vanhoistakin yksi kuoli. Ja tämä kyseinen hahmo kuului niihin asioihin jotka loivat kirjasarjalle mielenkiintoa. Tottakai uusia tapahtumia ja käänteitä oli, mutta minusta ne olivat vain mausteita ripoteltuina pääjuonen sekaan niin että se itse edistymättömyytös ei näkyisi läpi. Tuntuu kuin olisin lukenut vasta kaksi ensinmäistä osaa, enkä kaikkia jotka on julkaistu. Mutta muuten ihan jees, sanokaamme näin. :)

Tietoa kirjasta :: Musta liekki

Alyson Noël Julkaistu: kesäkuu 28, 2012

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Kuolematon rakkaustarina pitää otteessaan - kerran sen piiriin päästyään on pakko saada lisää.

Ever yrittää auttaa parasta ystävätärtään Havenia muuttumaan kuolemattomaksi ja samalla murtamaan itsensä ja Damienin rakkauden esteenä olevan kirouksen. Hän joutuu tasapainoilemaan synkkien uhkakuvien kanssa ja taistelemaan vanhaa perivihollista Romania vastaan.

Epätoivoinen Ever turvautuu mustaan magiaan ja vaarantaa kaiken rakastamansa - jopa Damenin.

Puoliksi paha (Half Bad -trilogia, #1)Viimeinen toivo (Soturikissat: Tähtien enne, #6)Kuninkaan kahleet (Hopea, #3)VerenvahtiLegioona (Talon-saaga, #4)
Uusin jäsen: Ella Joku