Kirja-arvio: Musta liekki

Kirjoittanut Fallen angel - 3.0

No kaipa kirja menetteli... Jotenkin hahmot ovat alkaneet häiritä minua aika paljonkin. Tämä Damenin ylitsepursuava täydellisyys. Damen on niin kärsivällinen. Damen ei koskaan suutu. Damen on aina paikalla kun tarvitsen häntä ja plaah plaah plaah. Ja toinen päähenkilö, Ever. Siis jotenkin se että aina kun se möhlii jotenkin ja tekee jotain tyhmää niin hän ei ole omaitsensä, kaikki on jonkun taian syytä. Siis Everin naurettava viattomuus kaiken suhteen mitä hän tekee väärin. Ja lopulta sitten Ever hoitaa homman ja kaikki on hyvin, paitsi se ihme vastamyrkky. No saa nähdä saadaanko se sitten ensi kirjassa. Damen on minusta Everille aivan liian itsestäänselvyys ja se ärsyttää minua. No Jude, Haven ja Roman olivat melkein ainoita hahmoja, jotka saivat kirjasta mielenkiintoisen. Toivon todella, että hahmojen ja juonen laatu paranee seuraavaan kirjaan, sillä nyt tämä ei vain kertakaikkiaan suju niin kuin pitäisi.

Tietoa kirjasta :: Musta liekki

Alyson Noël Julkaistu: kesäkuu 28, 2012

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Kuolematon rakkaustarina pitää otteessaan - kerran sen piiriin päästyään on pakko saada lisää.

Ever yrittää auttaa parasta ystävätärtään Havenia muuttumaan kuolemattomaksi ja samalla murtamaan itsensä ja Damienin rakkauden esteenä olevan kirouksen. Hän joutuu tasapainoilemaan synkkien uhkakuvien kanssa ja taistelemaan vanhaa perivihollista Romania vastaan.

Epätoivoinen Ever turvautuu mustaan magiaan ja vaarantaa kaiken rakastamansa - jopa Damenin.

Liekehtivä leijona (Pronssisoturit, #2)Lupaus (Unien kirjat, #1)UniveljetYlös maailmaanVarjojen kuningatar (Throne of Glass, #4)
Uusin jäsen: Ella Joku