Kirja-arvio: Helsingin alla

Kirjoittanut Vallu - 4.0

Sen jälkeen kun olin avannut kirjan en voinut laskea sitä käsistäni. Kirjailija on saanut rakennettua mielenkiintoisen ja todentuntuisen tarinan missä vanhat tarut kohtaavat nykyhetken kiinnostavassa seikkailussa jossa matkataan pitkin suomea maan alla ja päällä. Tarina on samalla jännitystä ja romantiikkaa sisältävä kertomus nuorista jotka pääsevät mukaan upeaan seikkailuun, mutta se sisältää myös vanhoja taruja jotka ovat vaikuttaneet kaikkien elämään. Toivoisin pääseväni itse Alvan paikalle, vaikka hänellä on vaikeita ja kauheitakin hetkiä.

Tietoa kirjasta :: Helsingin alla

Maria Turtschaninoff Julkaistu: huhtikuu 27, 2012
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: kotimainen

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Marja Kyrö. Kansikuvan suunnittelu Ea Söderberg. Kuva-aihe: Rodeo.fi / Juha Tuomi ja Istockphoto. Sidottu.

Tiedätkö, mitä Helsingin alla oikeastaan on? Ehkä et haluakaan tietää!

Maria Turtschaninoffin urbaani fantasia tenhoaa lukijansa niin, että kirjaa on vaikea laskea käsistään. Hätkähdyttävän taitavaa kerrontaa!

Jo pienestä saakka helsinkiläistyttö Alva on kontrolloinut ympäristöään. Hän ... (lisää)

Aistienvartija (Väki, #2)Varjojen kaupungit I–IIIVerikivi (Kapinaenkelit, #2)Loputtomasti (Paranormaali, #3)Ruska (Kuura-trilogia, #3)
LordStenhammar, Riku, haplotus, KiLLPaTRiCK, tarunen
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson