Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut unia - 1.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Aamunkoi oli sellainen kirja mitä en vaan pystynyt lukemaan loppuun, suurinpiirtein puoleen väliin. Luin sitä vielä jonkin matkaa kun Bella oli saanut sen hirviötenavan, mutta sitten lopetin. Ei kun hetkonen, taisinkin vielä ennen kirjan palauttamista lukea kirjan viimeisen kappaleen. Olen lukenut sarjan aiemmatkin kirjat tasan yhden kerran, eivätkä ne omalla kohdallani kestäisi useampia lukukertoja. Epäilys alkoi olla jo omasta mielestäni aika tylsä ja tämä oli vielä tylsempi. Halusin lukea tämän kirjan vain Bellan hullun raskauden takia joka olikin ainut mielenkiintoinen asia koko kirjassa.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Uusikuu (Houkutus, #2)Houkutus (Houkutus, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)Bree Tannerin lyhyt elämäEpäilys (Houkutus, #3)
Desdenova, Eija, Jossu89
Uusin jäsen: Soile Kylmälahti