Koston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta #7) - J. R. Ward8

Kirja-arvio :: Koston rakastaja

Kirjoittanut Liliales

Sain vihdoinkin luettua tämän osan loppuun, mikä osoittautui jälleen hyväksi. Ja jälleen hyvä parituskin muodostui, vaikka heille, Rehvengelle ja Ehlenalle, ei annettukaan tarpeeksi tilaa. Lash vei sitä mielestäni turhan paljon ja olin vähällä hypätä hänen kohdat yli, mutta hillitsin itseni juuri ja juuri. Wrathista oli mukava lukea pitkästä aikaa, koska hänen osuudet toivat myös jossain määrin esille muutkin kiehtovat veljekset persoonallisuuksineen päivineen plus heidän shellaninsa, mikä oli ehdottomasti plussaa. Mielenkiintoni Johnia kohtaan myös nousi tämän kirjan luettuani ja sama pätee myös Xhexiin. Ja eiköhän tästä siirrytä sitten seuraavan osa kimppuun lukemaan heistä lisää.

Koston rakastaja

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Mustan tikarin veljeskunta -sarjan seitsemäs osa.

Rehvenge on tottunut elämään varjoissa ja pärjäämään kovimpienkin yön kulkijoiden keskellä - ja jopa Mustan tikarin veljeskunnan kanssa. Rehvenge on pelottoman uroksen maineessa, ja siksi häntä pyydetään tappamaan vampyyrirodun kuningas. Rehvengen pimeä puoli haluaisi kuollakseen tarttua tilaisuuteen. Kun uroksen salainen symphath-identiteetti on paljastumaisillaan, hän kääntyy yhä vain pimeämmäksi muuttuvan maailmansa ainoan valopilkun puoleen. Hän on turmeltumaton naarasvampyyri ja ainoa, joka voi erottaa Rehvengen ikuisesta tuhosta.

Koston rakastaja on seitsemäs osa suuren suosion saavuttaneesta Mustan tikarin veljeskunta -sarjasta ja urbaania fantasiaa parhaimmillaan.