Tähänkin tykästyin joskus kauan sitten. Katsoin koko brotherhoodin youtubesta silloin, kun siinnä suomenkieliset tekstit toimivat. Sitten ostin pari viimeistä mangapokkaria, sillä taaskaan en ollut ehtinyt aloittaa silloin, kun julkaisu aloitettiin suomessa. Yksi suurimpia suosikkejani mangan parissa, ellei suurinkin. Naruto tulee perässä todella täpärästi ja sitten hellsing. Hahmot ovat mahtavia ja juoni omaperäinen. Dvdboksinkin omistan ja kaikki osat olen kirjaston piikkiin lukenut. On mulla itsellänikin ainakin viisi osaa. Sopii suositella muillekkin tieteisfantasian ystäville. Fmata jaksaisi lukea aina vaan, mutta Arakawan muut sarjat eivät ole uponneet ihan yhtä syvälle sydämmeeni, vaikka koko Hero taleskin kirjahyllyssä komeilee (puoliksi luettuna, sillä fmat on pitänyt koluta miljoonasti läpi välissä xD) Joo... Sopii olla eri mieltä kanssani ihmiset ja sori, että arvosteluni muuttui yhtäkkiä tälläiseksi fanitukseksi ja turhaksi sössötykseksi.

Tietoa kirjasta :: Fullmetal Alchemist

Hiromu Arakawa Julkaistu: 2007
Tyylit: scifi, fantasia, sarjakuvamanga, nuoret
Avainsanat: tv-sarja

Alkuteos ilmestynyt 2001–2010. Ilmestynyt suomeksi 2007–2011. Sarjassa on 27 nidettä. Suomentanut Juha Mylläri. Lajityyppi: Shonen.

Veljekset Edward ja Alphonse Elric hallitsevat alkemian – taidon, jonka avulla aineita voi muuttaa toisiksi. Etenkin Edward tunnetaan alan nerona, yhtenä valtion virallisista alkemisteista. Hänen ... (lisää)

Maan vihat (Vihat, #2)UnienahmijaSeikkailuja maailman avaruudessaYstäväni kummitusKauneus on kirous
haplotus, Ruska, Lyyskis
Uusin jäsen: Ruska