Kirja-arvio: Musta liekki

Kirjoittanut Q_Black - 3.0

No niin, jokainen tietää paikalleen jumittuneen levyn, joka toistaa samaa kohtaa uudelleen ja uudelleen? Noh, tämä oli kirjaversio siitä samasta tapahtumasta. Kirjalla oli melkoisen masentava fiilis yllään koko ajan, alusta loppuun. Everin edellisessä kirjassa tekemänsä loitsu alkaa todenteolla vaivata ja houkutella vihollisen luokse. Sitten tietysti lasketaan vielä mukaan, että hän on Damenin kanssa ja Roman sattuu olemaan hänen ystävänsä, kuolemattomaksi (ja lisäksi entistä ärsyttävämmäksi) muuttuneen Havenin, poikaystävä. Minä niin odotin jo tuohon "koskemattomuus" - asiaan jonkinlaista muutosta, mutta ei. Ever kylläkin tässä kirjassa näkee jo taikaliemen, mutta... ei, ei sittenkään. Samaa paikallaan junnausta tämä kirja kuin edellinenkin, mutta jollain muotoa tämä kirja oli parempi kuin edellinen.

Tietoa kirjasta :: Musta liekki

Alyson Noël Julkaistu: kesäkuu 28, 2012

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Kuolematon rakkaustarina pitää otteessaan - kerran sen piiriin päästyään on pakko saada lisää.

Ever yrittää auttaa parasta ystävätärtään Havenia muuttumaan kuolemattomaksi ja samalla murtamaan itsensä ja Damienin rakkauden esteenä olevan kirouksen. Hän joutuu tasapainoilemaan synkkien uhkakuvien kanssa ja taistelemaan vanhaa perivihollista Romania vastaan.

Epätoivoinen Ever turvautuu mustaan magiaan ja vaarantaa kaiken rakastamansa - jopa Damenin.

Historian vartijat: Circus Maximus (Historian vartijat, #2)Jään valtakunta (Noitien taistelu, #2)Haadeksen talo (Olympoksen sankarit, #4)Auringon polku (Soturikissat: Klaanien synty, #1)Dri'lianin pyhättö (Verdianin tarusto, #1)
Uusin jäsen: Ella Joku