Sandman: Ikuiset yöt - Neil Gaiman, Glenn Fabry, P. Craig Russell, Miguelanxo Prado, Dave McKean, Milo Manara, Barron Storey, Bill Sienkiewicz, Frank Quitely4

Kirja-arvio :: Sandman: Ikuiset yöt

Kirjoittanut Puolikuu

Ei ainakaan minua innostanut Sandmanin lukijaksi tämä teos, vaikka aion antaa sille vielä mahdollisuuden. Jos takakansiteksissä lukee "maailman parhaiden sarjakuvataiteilijoiden" kuvittamani niin huhhuh! Frank Quitely oli ainoa, jonka piirustusjälki oli nautinnollista katsoa. Itse tarinat olivat vain mielestäni tylsiä ja tuli olo että tässä on nyt yritetty tehdä jotain niiin taiteellista niiin taiteellista.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Sandman: Ikuiset yöt

Alkuteos ilmestynyt 2003. Esipuhe ja tarinoiden käsikirjoitukset: Neil Gaiman. Suomennos: Petri Silas. Sidottu.

Sisällys:

• Neil Gaiman: Esipuhe.
  • Neil Gaiman & P. Craig Russell: Kuolema: Kuolema ja Venetsia (Death: Death and Venice)
  • Neil Gaiman & Milo Manara: Kaiho: Mitä Kaihosta tiedän (Desire: What I've Tasted of Desire)
  • Neil Gaiman & Miguelanxo Prado: Uni: Tähden sydän (Dream: The Heart of a Star)
  • Neil Gaiman & Barron Storey (kuvat) & Dave McKean (design): Kurjuus: Viisitoista muotokuvaa Kurjuudesta (Despair: Fifteen Portraits of Despair)
  • Neil Gaiman & Bill Sienkiewicz: Kuume: Sisäänpäin (Delirium: Going Inside)
  • Neil Gaiman & Glenn Fabry: Kato: Niemimaalla (Destruction: On the Peninsula)
  • Neil Gaiman & Frank Quitely: Kohtalo: Ikuiset yöt (Destiny: Endless Nights)

Bestseller-kirjailija Neil Gaimanin (mm. Unohdetut jumalat, Coraline) voitokas paluu sarjakuvien pariin! Ikuiset yöt sisältää 7 kertomusta Sandmanin perheestä, maailman parhaiden sarjakuvataitelijoiden (mm. Bill Sienkiewicz, Milo Manara jne.) kuvittamina. Aikuissarjakuvaa parhaimmillaan!