Kirja-arvio: 13 kirousta

Kirjoittanut Serafia - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Pidin kirjasta, vaikka siinä oli puutteita, asioita jotka ärsyttivät minua. Ensinnäkin, oli outoa että jokaisesta ystävyksien etsimästä paikasta paljastui amuletti. Olisin kaivannut edes yhden väärän paikan. Jäi myös kaivertamaan, kuka oli Rowanin isä. Toivon totta tosiaan, että se tulee paljastumaan seuraavassa osassa. Mutta pidin juonesta, myös siitä alkujuonesta, joka ei ollut sinäänsä tarinan kunnollinen juoni. Kirja tempaisi minut mukaansa, vaikka alussa olin ihan pihalla; olin unohtanut, että Punainen oli päässyt keijujen maahan. Pian se kuitenkin muistui, kun se tuli ilmi. Mutta kyllä; pidin kirjasta ja suosittelen lämpimästi kaikille.

Tietoa kirjasta :: 13 kirousta

Michelle Harrison Julkaistu: toukokuu 4, 2012
Avainsanat: keijut

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu, kansipaperi.

Englantilaisen keijutrilogian toisessa osassa Red yrittää pelastaa pikkuveljensä keijujen kynsistä, mutta aika käy vähiin. Keijut lupaavat palauttaa pikkuveljen, mutta vastalahjaksi he vaativat, että Redin on palattava ihmisten maailmaan ja tuotava sieltä Tanyan perintöranneketjun kaikki 13 riipusta.

Kun Red pääsee ystäviensä Tanyan ja Fabianin luo Elvsdenin kartanoon, karmea totuus ... (lisää)

Artemis Fowl: Atlantiskompleksi (Artemis Fowl, #7)Tulimieli (Kapinaenkelit, #1)Verikivi (Kapinaenkelit, #2)Loputtomasti (Paranormaali, #3)13 salaisuutta (Keijutrilogia, #3)
Valerie
Uusin jäsen: sulavsalim