Lumottu (Yön talo #6) - P. C. Cast, Kristin Cast10

Kirja-arvio :: Lumottu

Kirjoittanut Serafia

Pidin tästä kirjasta eniten, nyt suomeksi ilmestyneistä. Kirja jatkui siitä, mihin Vainottu päättyi. Vaikka vasta kirjan lopussa alkoi tapahtumaan, kirja ei käynyt tylsäksi. Tämän asian vain kirjailijat osaavat kirjoittaa. Nyt sain otteen punaisesta langasta, vaikka välillä tuntuukin juonen jumittavan paikoillaan. Myös poikaystävädraamaan saatiin jonkinlainen järjetys ja Kalonan menneisyydestä paljastui jotain. Tässä kirjassa ei kerrottu tapahtumia ainoastaan Zoeyn näkökulmasta, vaan myös Stevie Raen, Rephaimin ja Afroditen näkökulmista. Kirja jäi jännittävään kohtaan ja jäin janoamaan lisää Yön taloa.

Lumottu

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Pimeys nousee, ikiaikainen lumous kietoo kaiken seitteihinsä – voitko vastustaa kiusausta?

Zoey Redbird on karkottanut viettelevän mustasiipisen paholaisen ja langenneen ylipapittaren Yön talosta, mutta Afroditen näyt varoittavat uudesta vaarasta. Zoey on ainoa joka voi vaikuttaa asioiden kulkuun. Pelastaakseen läheisensä hänen on kuljettava kohti pahuutta ja kohdattava muinainen Kalona. Uskaltaako hän altistua lumoukselle?