Kirja-arvio: Lasikaupunki

Kirjoittanut tuu-t1kk1 - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Rakastan tätä sarjaa<3 olin heti koukussa!Lasikaupunki on mielestäni paras sarjan kirjoista, koska tässä kerrotaan paljon enemmän varjonmetsästäjistä ja heidän kulttuuristaan kuin kahdessa aikaisemmassa kirjassa, mikä tekee tästä hyvin mielenkiintoisen ja viihdyttävän teoksen.Tämä kirja kannattaa ehdottomasti lukea vaikka aikaisemmista kirjoista ei olisi pitänyt. Ja tietenkin kirjasta vielä paremman tekee se, että Clary ja Jace saavat vihdoin toisensa. innolla oottelen neljättä ossaa! +Jace on tietty aivan ihana ja superseksikäs

Tietoa kirjasta :: Lasikaupunki

Cassandra Clare Julkaistu: elokuu 31, 2011
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Terhi Leskinen. Kannen kuva: Cliff Nielsen. Sidottu.

"Rakkaus ei tehnyt sinusta heikkoa", Jace sanoi. "Se teki sinusta vahvemman."

Äitinsä hengen pelastamiseksi Clary lähtee Varjometsästäjien alkukotiin, Idrisin Lasikaupunkiin, ja uhmaa henkensä kaupalla näiden ikuista lakia. Claryn itsepintaisuus ei miellytä Jacea, jota kielletty rakkaus ja palava halu piinaavat pahemmin kuin hän olisi ikinä voinut ... (lisää)

Taivaallisen tulen kaupunki (Varjojen kaupungit, #6)Varjojen kaupungit I–IIITuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)Varjojen kaupungit IV–VIKadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5)
Sekai-chan
Uusin jäsen: Dragon X