Kirja-arvio: 13 kirousta

Kirjoittanut MintFirefly - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Kirja ansaitsee viisi tähteä, koska juoni oli koukuttava ja pääsin vihdoin kurkistamaan keijujen valtakuntaan, jota toivoin hartaasti ensimmäisessä osassa. Hyvä kun Punainen pääsi pääosaan, pidän hänen sinnikkyydestään. Joskus tuntuu että hän selviääkin liian helpolla jokaisesta pulmasta ja onneksi hän joutui kolmikosta pulaan etsiessään amulettia salakäytävistä. Harmitti kun amulettien etsintään jäi sivuja niin vähän, kun Rowanin elämänkertaus vei muun tilan,mutta ei sekään paljoa haitannut, koska teksti on soljuvaa ja muutenkin olen nyt niin kiintynyt hahmoihin. Suurin plussa kuitenkin tulee loppu huipennuksesta jota en osannut ollenkaan odottaa.

Tietoa kirjasta :: 13 kirousta

Michelle Harrison Julkaistu: toukokuu 4, 2012
Avainsanat: keijut

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu, kansipaperi.

Englantilaisen keijutrilogian toisessa osassa Red yrittää pelastaa pikkuveljensä keijujen kynsistä, mutta aika käy vähiin. Keijut lupaavat palauttaa pikkuveljen, mutta vastalahjaksi he vaativat, että Redin on palattava ihmisten maailmaan ja tuotava sieltä Tanyan perintöranneketjun kaikki 13 riipusta.

Kun Red pääsee ystäviensä Tanyan ja Fabianin luo Elvsdenin kartanoon, karmea totuus ... (lisää)

Tulimieli (Kapinaenkelit, #1)13 salaisuutta (Keijutrilogia, #3)Verikivi (Kapinaenkelit, #2)Loputtomasti (Paranormaali, #3)Artemis Fowl: Atlantiskompleksi (Artemis Fowl, #7)
Salka
Uusin jäsen: sulavsalim