Vapautettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta #9) - J. R. Ward8

Kirja-arvio :: Vapautettu rakastaja

Kirjoittanut Q_Black

Oli ihan pakko lukaista tämä ensin vaikka oli toinen kirja kesken. Jotenkin tämän kirjan myötä BDB-innostus kasvoi taas suuriin mittoihinsa. Luulisin, että se johtui yksinkertaisesti siitä, että tässä on aika paljon ns. uusia hahmoja, joista ei tiennyt paljon mitään ennen tätä. Mannysta tuli kyllä suosikki tämän kirjan aikana, yhtä rääväsuinen kuin Butchkin. Payne oli myös mielenkiintoinen hahmo ja yllättävää oli, että kuvioihin astui uusia sotureita Vanhasta maasta. Lisäksi Qhuinn painii ajatustensa kanssa ja Vishousilla ja Janella on omat suhdekiemuransa. Lessereistä ei luojan kiitos ollut omia pätkiään, niihin olen tympääntynyt. Voisin sanoa, että rakastuin vampyyrisotureihin uudelleen. Taattua Wardin laatua kerta kaikkiaan. Tämä kirja oli loisto!

Vapautettu rakastaja

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Payne, Vishousin kaksoissisar, on samaa synkkää soturikudosta veljensä kanssa. Kapinoituaan vapauteen äitinsä Kirjurineitsyen vankeudesta, Payne kuitenkin vammautuu tuhoisasti.

Mustan tikarin veljeskunta värvää tohtori Manuel Manellon pelastamaan naaraan. Ihmiskirurgin ja vampyyrisoturin kohdatessa riistäytyy valloilleen kiistaton intohimo, joka saa kaksi maailmaa törmäämään rajusti toisiinsa.

Onnen tiellä on monta estettä. Voittaako rakkaus rakastavaisia erottavat syntymäoikeudet ja biologian sanelemat lait?