Kirja-arvio: Villiin luontoon

Kirjoittanut Serafia - 3.0

Mielestäni prologi oli sekava, enkä saanut siitä kunnollista otetta. Vasta viimeisellä sivulla tajusin jotain. Kirja ei myöskään vanginnut lukemaan, monta kertaa mietin kirjan jättämistä kesken. Mutta kissojen nimet olivat mukavan omaperäiset ja onneksi sitten loppussa tuli jännitystä ja lukuintoa. Mutta ei kirja kuulunut ihan parhaimpiin kirjoihin. Muakva idea ja näin. Luultavasti kuitenkin luen suraavan kirjan, sen verran mukava kirja kuitenkin oli. Suosittelen kuitenkin lukemaan kirjan, jos pidät kirjan ideasta.

Tietoa kirjasta :: Villiin luontoon

Erin Hunter Julkaistu: lokakuu 15, 2009
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Sidottu.

Sukupolvien ajan neljä villikissojen klaania – Myrskyklaani, Jokiklaani, Tuuliklaani ja Varjoklaani – on jakanut metsän soturiesi-isiensä säätämien lakien mukaan.

Muiden klaanien reviirejä uhkaava Varjoklaani kuitenkin voimistuu päivä päivältä, ja Myrskyklaanin kissat ovat vakavassa vaarassa. Uljaita sotureita kuolee, ja jotkut varsin ... (lisää)

Hehkuva tähti (Soturikissat: Klaanien synty, #4)Tähtiyö (Soturikissat: Uusi profetia, #4)Myrskyn aika (Soturikissat: Klaanien synty, #2)Myrsky nousee (Soturikissat, #4)Etäiset kaiut (Soturikissat: Tähtien enne, #2)
Iivari, LordStenhammar
Uusin jäsen: Alona El Bermawey