Kirja-arvio: Veritaika

Kirjoittanut Emppu101 - 5.0

Todella hyvä kirja! Kirjailija sai todella tarinaan säpinää, toimintaa ja kivasti romantiikkaa. Harmittaa kun jatko-osassa ei jatketa Silla ja Nickin tarinaa, mutta toivon kolmannelta osalta sitä. Pidin erityisesti Sillan ja Nickin suhteen kehittymisestä, sen kuopista ja onnellisista kohdista. Selasin aina parhaisiin kohtiin takaisin enkä haluaisi palauttaa kirjaa takaisin kirjastoon. Kirjailija keksi hyvän tarinan, enkä kadu että luin kirjan. Kolmas osa ei ilmesty ennen vuotta 2014, mutta jaksan odottaa. :)

Tietoa kirjasta :: Veritaika

Tessa Gratton Julkaistu: lokakuu 7, 2011
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Minä olen Josephine Darly ja aion elää ikuisesti.

Silla Kennicottin isä oli maailman lempein mies. Hän ei mitenkään ole voinut ampua äitiä ja sitten itseään. Ei mitenkään. Mutta kaikki muut uskovat niin, jopa Sillan veli Reese.

Kaikki muuttuu, kun joku lähettää Sillalle merkillisen muistikirjan täynnä rönsyileviä kaavioita, riimuja ja viisikantoja. Naapuriin muuttaa Nicholas, ... (lisää)

Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)Varjojen kuningatar (Throne of Glass, #4)Myyttihovi (Myyttihovi, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)
Mustelmann
Uusin jäsen: Maketsu