Kirja-arvio: Liekki

Kirjoittanut Emppu101 - 3.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Kirjassa seikkailee drakineito Jacinda joka rikkoo laumansa sääntöjä ja tämän takia hänen äitinsä pakottaa Jacindan ja siskon Tamran pakenemaan aavikolle missä drakin pitäisi kuolla Jacindan sisällä. Mutta Jacinda tapaa Willin, joka ainoastaan läsnäolollaan pitää Jacindan drakin elossa. Kirja oli mielestäni liian nopeatempoinen ja yksiulotteinen. Oli sääli että aihe oli niin hyvä mutta kirjailija ei saanut tarinasta tämän parempaa. Itse olisin saanut tästä aiheesta vähintään 300 sivuisen romaanin. Kuvailu oli surkeaa ja en tajunnut ollenkaan drakien ulkonäköä. Kirjailijan pitäisi keskittyä kauhuun ja romanssiin, sillä nuortenkirjoja hän ei todellakaan osaa kirjoittaa.

Tietoa kirjasta :: Liekki

Sophie Jordan Julkaistu: elokuu 15, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Lotta Heikkeri. Sidottu.

Yhtäkkiä pakoajatukseni tyssäävät. Kaivattu värinä alkaa rintakehästäni, leviää sisuksiini. Ihoni herää eloon. Pääni kääntyy, katseeni pyyhkii luokkaa, pysähtyy Williin.

Kaikki hänessä on kirkkaampaa kuin muistin.

Yhtäkkiä päivät joina en nähnyt häntä tuntuvat ikuisuudelta. Olen odottanut liian kauan sitä, että keuhkoissani alkaisi ... (lisää)

Illallinen vampyyrin kanssaRiitasointu (Langennut enkeli, #2)ViettelysVäristys (Väristys, #1)Jäljitetty (Susiraja, #3)
Riku, Pisania, Darkki
Uusin jäsen: Irma Niemiaho