Kirja-arvio: Varjeltu rakastaja

Kirjoittanut Anernerk - 1.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Kuvitelkaa, että joudutte kävelemään 200 kilometriä 10 tuuman naula työnnettynä polvilumpioon. Siltä tämän kirjasarjan lukeminen tuntuu. Pitänee kertoa, että minulla on tapana lukea aina koko kirjasarja, oli se sitten miten huono tahansa ja tämän kohdalla alkaa jo tuntua, että luovun periaatteestani. Kirjasarja on naisille suunnattua vampyyrihumppaa pehmopornolla höystettynä. Ja huom. Olen nainen. Jokainen kirja on ennalta arvattava ja kulkee samaa kaavaa. On tyttö, yleensä vähän hiirulainen ja sitten on soturi joka on ruma tai komea ja jota repivät sisäiset ristiriidat. Ensin rakastutaan, sitten tapellaan, sitten taas kuherrellaan, sitten erotaan kun on niin vaikeeta, kunnes päädytään villeihin petipuuhiin. Urokset on uroksia isoilla meloilla varustettuna ja kaikilla on jotain seksuaalisuutta koskevia ongelmia tai kieroja mieltymyksiä. Kirja ei eronnut edellisistä millään tavalla. Samaa papanaa erilaisessa paketissa. Jos tykkäät synkemmistä harlekiini romaaneista ja kaipaat jotain lukemista mihin ei tarvitse käyttää aivosoluja, niin tää on just sulle. Muiden ei kannata.

Tietoa kirjasta :: Varjeltu rakastaja

J. R. Ward Julkaistu: joulukuu 5, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Mustan tikarin veljeskunnan lojaali jäsen Phury on uhrautunut pitämään yllä veljeskunnan verilinjaa rotunsa suojelemiseksi. Phuryn velvollisuus on siittää poikia ja tyttäriä pitämään vampyyrirodun ... (lisää)

Peto (Mustan tikarin veljeskunta, #14)Pimeyden rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #1)Ikuinen rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #2)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson