olin viimeksi lukenut kirjan joskus ala-aste ikäsenä silloin kirja oli ihan numero 1..nyt luin kirjan uudestaan 13 vuoden jälkeen!! kirja oli edelleen ihana mutta ehkä vähän lapsen omainen.. parasta tässä sarjassa on se että kirjat kasvaa sarjan edetessä..=) kaksi viimesintä on aivan parhaat.. suosittelen kaikkia lukemaaan koko sarjan..

Tietoa kirjasta :: Harry Potter ja viisasten kivi

J. K. Rowling Julkaistu: syyskuu 28, 1998
Avainsanat: elokuva, mythopoeic-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Jaana Kapari. Kannen kuvat: Mika Launis. Sidottu. Nidottu laitos 2011. Jim Kayn kuvittama laitos ilmestyy 6.10.2015.

Nestlé Smarties Book Prize 1997 Gold Medal 9–11 years, FCBG Children's Book Award 1997, Birmingham Cable Children's Book Award 1997, Young Telegraph Paperback of the Year 1998, British Book Awards 1997 Children's Book of the Year, Sheffield Children's Book Award 1998, valittu American Library Association's 100 Best ... (lisää)

Kaikennielevä keskiyö (Abarat, #3)Lasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Sysimetsän valtakunta (Sysimetsän kronikat, #3)Yliluonnollisesti (Paranormaali, #2)Jäälaiva (Taika-akatemia, #2)
Astorethein, HourglassEyes, Pisania
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson