Kirja-arvio: Selviytyjät

Kirjoittanut Q_Black - 3.0

Pidin ekasta osasta, joten odotin tätäkin innolla. Tässä pokkarissa olikin sitten yllätyksiä toisensa perään ja oikeastaan koko tarina pyöri suhteellisen synkeissä kannattimissa koska jokaisella päähenkilöistä on oma taakka kannettavanaan. Voisin sanoa, että ei Adenilla ainakaan helppoa ole. Pojalla on elämässään tyttö, joka on vielä vampyyri, lisäksi hänet ollaan kruunaamassa vampyyrien kuninkaaksi ja kaikki muu lysti siihen päälle. Mary Ann saa tietää järkyttävän asian itsestään ja hänen suhteensa Rileyyn joutuu koetukselle. Tuckerkin palaa kuvioihin. Tapahtumia oli mielestäni sopivasti ja suurimmat äksönit saatiin taas tarinan lopulla, mutta sen lisäksi jäi paljon kysymyksiä mieleen, joihin haluaisi pikaisesti vastausta, joten toivotaan, että seuraava tarina tulisi mahdollisimman pian.

Tietoa kirjasta :: Selviytyjät

Gena Showalter Julkaistu: lokakuu 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, noidat, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Aden Stone jatkaa elämäänsä ranchilla ja on saavuttanut jo ohjaajansa luottamuksen hyvän koulumenestyksensä ansiosta. Adenin päässä asuu kodittomia sieluja, jotka eivät aina anna hänelle rauhaa ja ulkopuoliset tulkitsevatkin hänen sielujen kanssa käymänsä keskustelut mielenvikaisuudeksi.

Oklahoman Crossroadsin lukio on enemmän kuin pinnan päälle näyttää. Adenin ja hänen ystäviensä ympärillä ... (lisää)

Brisingr (Perillinen, #3)Koutamäen noitaSynkkä ennustus (Apollon, #2)Syvyyksien sininen tie (Leiloman tarinat, #2)Hyinen hauta (Lumen ja jään maa, #3)
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson