Kirja-arvio: Sielun synnit

Kirjoittanut Q_Black - 3.0

Jotenkin ihastuin tähän demonien ja sielunsyöjien maailmaan kun luin ensimmäisen osan. Minua vaan harmittaa suuresti se, että tämäkin kirja kuuluu Harlequinilla paranormaalin romantiikan osioon, mutta ei kyllä tässä mitään romantiikkaa pahemmin edes ollut. Tarina on mielestäni hyvä ja mielenkiintoinen, mutta siitä jää uupumaan juuri se olennainen eli räiskyvä rakkaus, jollaista vilahtaa aavistuksen kirjan puolivälin jälkeen ja jättää lukijan janoamaan lisää, mutta jatkoa ei tule. Kirja muutenkin loppuu vähän sellaiseen töksähtävään kohtaan ihan kuin kirjailijalla olisi ollut vain kiire päästä kirjoittamaan tarina loppuun. Petyin kyllä tähän vähän sillä ensimmäinen osa ainakin tarjosi minulle enemmän sitä mitä halusin. Mehukas pääjuoni kuitenkin saa vähän lisäpisteitä.

Tietoa kirjasta :: Sielun synnit

Eve Silver Julkaistu: lokakuu 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Eeva Koskimies. Nidottu.

Alastor Krayl haluaa selvittää veljensä murhan. Hän palvelee isäänsä Sutekhia ja ryöstää tälle pahoja ja toivottomia sieluja, sillä Sutekhin valtakunnassa maanalaisessa maailmassa pahuus ja kaaos sanelevat kaiken.

Hyvyys on suhteellinen käsite myös Naphré Kuratan elämässä. Maanalainen maailma on jaettu tarkoin lohkoihin, joilla kullakin on oma hallitsijansa. Nyt Naphré on saanut yhden hallitsijan ... (lisää)

Uusi elämä (Yön siivet, #4)Liian suuri riski (Hidden Wolves, #1)Pedon veri (Sookie Stackhouse, #9)Syytetty (Kissojen kesken, #3)Yön kirous (Manalan valtiaat, #1)
Kaamos, Jouni, Astorethein
Uusin jäsen: Jerry Nguyen