Kirja-arvio: Karou, savun tytär

Kirjoittanut Emppu101 - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Karoun tarina oli koskettava. Oli kiinnostavaa seurata hänen elämänsä etenemistä, hänen reaktioitaan ja yksinäisyyttään. Mutta oli sääli, että tarina menetti sisältönsä, koska Karou säälitteli itseään toisinaan liikaa. Muut hahomtkin olivat kinnostavia: Zuzana, Akiva, Brimstone, Yasri, Issa... Ja lopussa, kun Karolle selvisi, kuka hän oli, minä petyin. Olisi ollut parempi että Karou olisi pysynyt Karona, että hän olisi vain saanut tietää olleensa joskus Madrigal, eikä olisi muuttunut mieleltään täksi. Karou oli parmpi kuin Madrigal, vahvepi, temperamenttisempi ei niin avuton. Ja olisi ollut parempi, että hän ei olisi totuuden selvittyä alkanut rakastaa Akivaa, vaan olisi saanut rakastua uudestaan, saada omat kokemukset eikä vain Madrigalin muistoja.

Tietoa kirjasta :: Karou, savun tytär

Laini Taylor Julkaistu: lokakuu 24, 2012
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Helene Bützow. Sidottu, kansipaperi.

Yllätyksellinen tarina kertoo suuresta rakkaudesta, kohtalosta, itsensä etsimisestä, rinnakkaismaailmoista ja ikiaikaisesta sodasta enkelien ja hirviöiden välillä.

17-vuotias Karou opiskelee Prahan taidelukiossa ja hengaa kahviloissa kuten kuka tahansa nuori. Mutta Karou ei ole tavallinen tyttö. Hän osaa puhua 20 kieltä ja on loistava piirtäjä, jonka luonnoslehtiöt ovat ... (lisää)

Hiljaisuus (Langennut enkeli, #3)Langennut enkeli (Langennut enkeli, #1)Loppusoitto (Langennut enkeli, #4)LucianAika taistelun ja tähtivalon (Karou-trilogia, #2)
Uusin jäsen: Patrik Beshar