Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta #8) - J. R. Ward10

Kirja-arvio :: Minun rakastajani

Kirjoittanut Emppu101

Kympin kirja! Annoin täydet pisteet, ja syystäkin. Kirjassa oli kaikkea mitä tämä lajin kirjat tarvitsevat: Ripaus salaisuuksia, hiukan epävarmuutta ja ristiriitoja, runsaasti toimintaa ja kukkurallinen romanssia! Johnin ja Xhexanian suhde oli alussa epävarma, mutta sitten Xhex oppi luottamaan Johniin ja teki mieli hurrata ääneen. Ja niin hurrasinkin! Blayn tilanne jäi mietityttämään...

Minun rakastajani

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

John Matthew on kulkenut pitkän matkan siitä, kun hänet löydettiin ihmisten joukosta epätietoisena vampyyripuolestaan. Sen jälkeen kun Veljeskunta toi hänet pariinsa, kukaan ei ole osannut arvata hänen todellista historiaansa – tai hänen oikeaa identiteettiään. Langennut Darius on palannut, mutta eri kasvoilla ja hyvin erilaisen kohtalon ohjaamaksi. Säälimätön henkilökohtainen kosto vie Johnin keskelle sotaa, jossa hänen täytyy yhdistää nykyiset ja entiset voimansa pystyäkseen taistelemaan pahan ruumiillistumaa vastaan.

Xhex, symphath-palkkamurhaaja, on pitkään vastustanut John Matthew’ta kohtaan tuntemaansa vetovoimaa. Menetettyään jo yhden rakastajan hulluudelle, hän ei halua sallia tämän arvollisen uroksen jäävän hänen synkän ja kieroutuneen elämänsä uhriksi. Kun kohtalo puuttuu peliin, nämä kaksi saavat kuitenkin huomata rakkauden, kuten kohtalonkin, olevan vääjäämätön sielunkumppanien välillä.