Kirja-arvio: Hämärän prinssi

Kirjoittanut Q_Black - 3.0

En ole jostain syystä ollut kauhean tykästynyt näihin tämän sarjan pokkareihin ja tähän mennessä on tullut luettua vain yksi kelvollinen tarina. Täytyy myöntää, että ihan nokkela idea luoda kirjat tavallaan omiksi tarinoikseen, jotka kuitenkin yhdistyvät omalla tavallaan hahmojen muodossa. Itse en ole lukenut kuin kolme tämän sarjan pokkaria, joten en tiedä vaikuttaako sekin mielipiteeseeni, mutta jotenkin nämä ei vaan sytytä. Stormy oli jotenkin liian Vladin pauloissa vaikka siihen oli syykin ja Vlad ei ollut lähelläkään mitään entisaikojen hurjimpaa vampyyria. Juoni sinänsä oli ihan kelvollinen, mutta jotenkin tässä tuntui, että loppuratkaisu oli liian itsestään selvä vaikka eihän harlequineissa ikinä olekaan mitään kovin monimutkaista juonta ja tarinaa koska ne on suunniteltu vaan sellaisiksi kevytlukemisiksi. Kyllähän tämän jaksoi lukea, mutta ei se herättänyt mitään sen erikoisempia tuntoja.

Tietoa kirjasta :: Hämärän prinssi

Maggie Shayne Julkaistu: joulukuu 1, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Stormy on osakas yliluonnollisten asioiden etsivätoimistossa ja saa eräänä päivänä hyvin kummallisen toimeksiannon. Museossa on esillä sormus, jossa on valtava rubiini, ja Stormya pyydetään varastamaan se.

Sormuksella on vahva side ... (lisää)

Ikiyön tarinoita (Yön siivet, #1)Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Rakas vampyyriniVerisuudelma (Mustan tikarin perintö, #1)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)
Mikael
Uusin jäsen: Topi Kopakkala