Perillinen (Perillinen #4) - Christopher Paolini8

Kirja-arvio :: Perillinen

Kirjoittanut Billy

Perillinen oli hyvä lopetus kirjasarjalle, joskin mielesäni siitä jäi puuttumaan se jokin mahtava juttu, mikä muissa kirjoissa on ollut. Eniten pidin koko kirjassa luvuista, jossa kuvattiin Nasuadan tarinaa. Tässä kirjassa hänen hahmonsa tosiaan pääsee loistamaan. Kirjassa oli kamalinta suomennos. Suosittelisin, mikäli vain mahdollista, että lukisitte kirjan englanniksi. Pilkutus oli kammottavaa ja jopa 10v pikkusiskoni tietää, että mutta ja että sanojen eteen tulee pilkku. Lisäksi kirjassa virheellisesti viitataan Eurooppaan Alagaësian sijasta... Mutta suomennoksen kamaluudesta ylipäästyä Perillinen oli oikein mukava lukukokemus, hyvä lopetus kirjasarjalle: Olen tosin yhä sitä mieltä, ettei kirja aivan huippuunsa yltänyt, mistä johtuu 4 tähden arviointi :>

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Perillinen

Perillinen, eli Sielujen holvi. Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirkka Aulanko. Kannen kuva: John Jude Palencar. Sidottu, kansipaperi.

Kohtaloaan seuraava nuori Eragon ja hänen lohikäärmeensä Saphira ovat kulkeneet pitkän matkan. Edessä on vielä monta vaaraa ennen kuin unohtumaton tarina saa päätöksensä. Ovatko Eragon ja Saphira valmiita kohtaamaan Galbatorixin? Tässä taistelussa ei ole tarjolla uusia mahdollisuuksia.

Christopher Paolinin luomaa lohikäärmesaagaa on seurattu huippusuosituissa romaaneissa Eragon, Esikoinen ja Brisingr. Sarja on yksi 2000-luvun suuria kirjallisia menestystarinoita, ja se päättävää fantastisen dramaattista Perillistä odottavat kaikenikäiset lukijat maailman joka kolkilla. Eragonin ja Saphiran taru saa viimein arvoisensa, uljaan lopun, kun alkamassa on kaikkien aikojen seikkailu. Älä jätä väliin!