Kirja-arvio: Perillinen

Kirjoittanut Billy - 4.0

Perillinen oli hyvä lopetus kirjasarjalle, joskin mielesäni siitä jäi puuttumaan se jokin mahtava juttu, mikä muissa kirjoissa on ollut. Eniten pidin koko kirjassa luvuista, jossa kuvattiin Nasuadan tarinaa. Tässä kirjassa hänen hahmonsa tosiaan pääsee loistamaan. Kirjassa oli kamalinta suomennos. Suosittelisin, mikäli vain mahdollista, että lukisitte kirjan englanniksi. Pilkutus oli kammottavaa ja jopa 10v pikkusiskoni tietää, että mutta ja että sanojen eteen tulee pilkku. Lisäksi kirjassa virheellisesti viitataan Eurooppaan Alagaësian sijasta... Mutta suomennoksen kamaluudesta ylipäästyä Perillinen oli oikein mukava lukukokemus, hyvä lopetus kirjasarjalle: Olen tosin yhä sitä mieltä, ettei kirja aivan huippuunsa yltänyt, mistä johtuu 4 tähden arviointi :>

Tietoa kirjasta :: Perillinen

Christopher Paolini Julkaistu: lokakuu 14, 2012
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Perillinen, eli Sielujen holvi. Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirkka Aulanko. Kannen kuva: John Jude Palencar. Sidottu, kansipaperi.

Kohtaloaan seuraava nuori Eragon ja hänen lohikäärmeensä Saphira ovat kulkeneet pitkän matkan. Edessä on vielä monta vaaraa ennen kuin unohtumaton tarina saa päätöksensä. Ovatko Eragon ja Saphira valmiita kohtaamaan Galbatorixin? Tässä taistelussa ei ole tarjolla uusia mahdollisuuksia.

Christopher Paolinin luomaa ... (lisää)

Eragon (Perillinen, #1)Maameren velho (Maameren tarinat, #1)Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Maameren tarinat 1–3Jäälohikäärme
wadjet, Adolfina Romanov
Uusin jäsen: Topi Kopakkala