Ihan jees kirja. Päähenkilöt olivat kaikki erilaisia mutta omalla tavallaan kiinnostavia, joten heistä myös jaksoi lukea. Osittain kirjassa oli kyllä myös sekavia kohtia, ja tieteellisimmät asiat menivät suoraan ohi. Olisin mielelläni kuullut myös enemmän siitä koodista ja muutamasta muusta jutusta - ne jäivät melko auki. Loppu oli hieno, mutta ei minun makuuni. Toki se oli hyvin keksitty - ja yllättävä - mutta itse olisin melkein kaivannut loppuun jotain iloisempaa. Muuten kun melko synkkä kirja oli.

Tietoa kirjasta :: Darlah: 172 tuntia Kuussa

Johan Harstad Julkaistu: maaliskuu 16, 2012
Tyylit: scifi, kauhu, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Elina Uotila. Kannen suunnittelu: Sakari Tiikkaja. Sidottu, kansipaperi.

”Ei heikkohermoisille.” – Dagsavisen

NASA aikoo palata Kuuhun yli 40 vuoden jälkeen ja järjestää ennennäkemättömän, maailmanlaajuisen arvonnan, jonka voittajat pääsevät mukaan matkaan. Onni suosii kolmea nuorta: norjalaista Miaa, japanilaista Midoria ja ranskalaista Antoinea. Lähtölaskennan koittaessa koko maailma jännittää heidän ... (lisää)

Kunhan Helen tulee: KummitustarinaKääpiöiden koti (Ikikesä, #1)Koneoppi: Ihmisen, teknologian ja median kytkennät (Kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen laitoksen julkaisu, #1)Orrin ja korppisota (Usvasaari, #4)Haamulinna: Aineistohistoriallinen tutkimus Englannin kauhuromantiikasta
rudi92
Uusin jäsen: Oona Maaninka