Kirja-arvio: Genesis

Kirjoittanut tuu-t1kk1 - 3.0

Kirja oli huomattavasti lyhyempi kuin mitä yleensä tulee luettua. Pidin kirjoitustyylistä, Beckett on kirjoittanut hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi. Kirja saa ajattelemaan asioita joita en olisi muuten välttämättä ikinä ajatellut. Siitä tekee erilaisen myös se, että kirja kertoo pelkästään anaxin kuuluatelusta, mutta silti siinä on kerrottu kaikki tarpeellinen Suosittelen kaikkia lukemaan, sillä teos avartaa todella ajattelua ... Jaa a avartaa ajattelua tarkottaakohan se edes mitään?

Tietoa kirjasta :: Genesis

Bernard Beckett Julkaistu: heinäkuu 11, 2009
Tyylit: scifiutopia, nuoret
Avainsanat: ydinsota

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Kaisa Kattelus. Taitto: Sisko Honkala. Kansisuunnittelu: Eevaliisa Rusanen. Etukannen kuva: W. H. Chong. Sidottu, kansipaperi.

Utopia tulevaisuuden yhteiskunnasta

Mitä on olla ihminen? Mikä on sielu, entä tietoisuus? Jos tekoäly kehitettäisiin huippuunsa, mikä asema inhimillisyydelle jäisi?

Eletään 2000-luvun loppua. Yksinäinen saarivaltio on selvinnyt hengissä suurvaltasotien ja kulkutautien tuhoamassa ... (lisää)

Paljaan taivaan alla (Paljaan taivaan alla, #1)Lascaux'n luolat (Otavan nuortenkirjoja, #4)Kuoleva kiertotähtiTuhat kerrosta: Korkeuksiin (Tuhat kerrosta, #3)Tripodien aika
LordStenhammar
Uusin jäsen: Marjut Järvinen