Kirja-arvio: Miljoona aurinkoa

Kirjoittanut Kirjaneito - 4.0

Across the Universe: Miljoona aurinkoa jatkaa avaruusalus Varjeluksen tarinaa siitä mihin se edellisessä kirjassa jäi. Minulle kirja oli positiivinen yllätys. En pitänyt sarjan ensimmäisestä osasta niin paljon kuin olisin halunnut, mutta tämä toinen osa paransi käsitystäni sarjasta. Across the Universe sarjan idea on mielestäni aina ollut mielenkiintoinen. Ajatus uutta planeettaa kohti matkaavasta avaruusaluksesta on vähintäänkin kiinnostava. Miljoona aurinkoa etenee mielenkiintoisesti ja lukemista on lähes mahdoton lopettaa. Amy ja Seuraaja ovat jännittävä pari, eikä heidän suhteensa ole yksinkertainen. Amyn menneisyys on heidän välissään ja Seuraajaa ahdistavat johtajan paineet. Tämän lisäksi Revis on punonut niin Miljoona aurinkoa kuin edellisenkin kirjan täyteen salaisuuksia joiden paljastaminen voi vaaarantaa kaiken. Maltan tuskin odottaa seuraavan kirjan paljastuksia ja juonenkäänteitä.

Tietoa kirjasta :: Miljoona aurinkoa

Beth Revis Julkaistu: tammikuu 25, 2013
Tyylit: scifi, romantiikka, nuoret
Avainsanat: avaruusmatkat

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Outi Järvinen. Etukannen kuva: Michael Frost. Sidottu.

Rakkaus joka ei ole valinta, ei ole rakkautta ollenkaan.

Amy: "En tiedä kuka minä olen täällä. Ilman vanhempiani en ole tytär. Ilman Maata tunnen itseni hädin tuskin ihmiseksi. Tarvitsen jotain. Jotain mikä täyttäisi minut jälleen. Jotain mikä määrittelisi minut. "

Seuraaja: "Minun täytyy keksiä, ... (lisää)

Ufo tapaus eli arvoitus nimeltä Antero (Ufo tapaus, #1)Arvilyn tarinoita ISupernaturalistiAmi - Tähtien lapsiSuomalaisen lentäjän tarina
_kirjakeiju_
Uusin jäsen: Ella Parviainen