Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta #3) - J. R. Ward8

Kirja-arvio :: Herätetty rakastaja

Kirjoittanut Angel of Darkness

Niin kuin aikaisemmatkin sarjan kirjat. Melkein yhdeltä istumalta luin koko kirjan. En vain yksin kertaisesti voi lopettaa.Pakko tietää mitä seuraavalla sivulla tapahtuu. Suosittelen ehdottomasta.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Herätetty rakastaja

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Marke Ahonen. Kansi: Samppa Ranta. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Entinen veriorja, vampyyrisoturi Zsadist kantaa yhä kärsimyksen ja nöyryytyksen täyttämän menneisyytensä arpia. Karkaisemattomasta raivostaan ja julmista teoistaan tunnettua villiä taistelijaa pelkäävät yhtä lailla niin ihmiset kuin vampyyrit. Viha on Zsadistin ainoa kumppani ja kauheuksien tekeminen tämän ainoa rakkaus – kunnes soturi pelastaa Harvennuskunnan kynsistä kauniin vampyyrinaaraan.

Bellaa alkaa heti kiehtoa Zsadistissa kihisevä voima. Zsadistin tarve kostaa Bellan vangitsijoille ajaa kuitenkin uroksen hulluuden rajoille. Bellan on autettava rakastajaansa parantamaan menneisyyden haavat ja löytämään tulevaisuus naaraansa rinnalla…

Suuren suosion saavuttaneesta Mustan tikarin veljeskunta -sarjasta on aiemmin suomennettu teokset Pimeyden rakastaja ja Ikuinen rakastaja.