Kahlittu (Yön talo #7) - P. C. Cast, Kristin Cast10

Kirja-arvio :: Kahlittu

Kirjoittanut Dark Angel

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Luin tämän kirjan heti edeltävän jälkeen, sillä halusin vain lisää saada tietää :D Vaikkakin mielestäni Zoey ei ole ihanne päähenkilö, pidin kirjasta paljon. Se, että Stevie Rae ja Refaim olivat enemmän päätähtinä kuin Zoey, oli ihana piristys. Selailin jopa kirjaa eteenpäin odottaen seuraavaa kohtaa, missä heistä puhutaan. Pidän paljon tästä sarjasta, vaikkakin päähenkilö ei ole mieleeni -kuten jo mainitsinkin. Mutta edelleen kirja jäi kutkuttavaan kohtaan, ja päässäni oli vain yksi ajatus: "Haluan saada seuraavan osan." :D

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Kahlittu

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Pimeyden kahleet on katkaistava – mutta onko olemassa valkoista ilman mustaa?

Yön talossa on pimeää. Zoey Redbird makaa vuoteellaan kuin kuollut, sillä hänen sielunsa on siirtynyt rakastetun perässä tuonpuoleiseen. Hänellä on seitsemän päivää aikaa palata, mutta syyllisyys kahlitsee hänet rajan taakse. Ainoa, joka voi auttaa, on hänen soturinsa Stark. Mutta miten matkata rajan yli menettämättä itse henkeään?

Palkittu viihdekirjailija P. C. Cast on erikoistunut kirjoissaan paranormaaleja ilmiöitä sivuavaan fantasiaan ja romantiikkaan. Kristin Cast on yliopisto-opiskelija, joka on saanut runous- ja journalistipalkintoja. Äidin ja tyttären menestyssarjasta on suomennettu myös Merkitty, Petetty, Valittu, Piinattu, Vainottu ja Lumottu.