Kahlittu (Yön talo #7) - P. C. Cast, Kristin Cast4

Kirja-arvio :: Kahlittu

Kirjoittanut Kirjaneito

Tykkäsin Kahlitusta aika paljonkin, ainakin enemmän kuin joistakin edellisistä osista. Zoeyn osa tässä kirjassa oli paljon pienempi, ja varmasti osasyy miksi kirjasta näinkin paljon tykkäsin. Etenkin jossain puolivälissä sarjaa pääjuonen aseman saanut poikaystäväkuvio oli taka-alalla, ja minun todella teki mieli kiljua riemusta. Kerronta tosiaan tapahtui useammasta näkökulmasta, ja etenkin Starkista oli mielenkiintoista saada lisätietoa. Stevie Rae ja Refaim olivat kanssa aika mielenkiintoinen pariskunta. :) Jatkoa tullee taas joskus ja se luetaan ehdottomasti.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Kahlittu

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Pimeyden kahleet on katkaistava – mutta onko olemassa valkoista ilman mustaa?

Yön talossa on pimeää. Zoey Redbird makaa vuoteellaan kuin kuollut, sillä hänen sielunsa on siirtynyt rakastetun perässä tuonpuoleiseen. Hänellä on seitsemän päivää aikaa palata, mutta syyllisyys kahlitsee hänet rajan taakse. Ainoa, joka voi auttaa, on hänen soturinsa Stark. Mutta miten matkata rajan yli menettämättä itse henkeään?

Palkittu viihdekirjailija P. C. Cast on erikoistunut kirjoissaan paranormaaleja ilmiöitä sivuavaan fantasiaan ja romantiikkaan. Kristin Cast on yliopisto-opiskelija, joka on saanut runous- ja journalistipalkintoja. Äidin ja tyttären menestyssarjasta on suomennettu myös Merkitty, Petetty, Valittu, Piinattu, Vainottu ja Lumottu.