Muumi-sarjakuvat tuovat esille Muumi-perheen ja heidän ystävien "villimmät puolet". Vitsiä tulee joka tuutista, kirjalla on todellinen naurutakuu! Hullut ja joskus jopa hiukan älyvapaat juonenkäänteet ovat herkkua sarjakuvissa. Muumi-sarjakuvien ääreen on ihana palata aina synkkinä päivinä, jolloin kaikki tuntuu menevän pieleen. Loppujen lopuksi Muumeillakin menee toisinaan asiat aivan pieleen, mutta se ei heitä kuitenkaan haittaa. Meidän pitäisi ottaa mallia heistä, ja unohtaa turha murehtiminen! Ei se maailma aina niin vakava paikka ole!

Tietoa kirjasta :: Muumit: Sarjakuvaklassikot I

Tove Jansson Julkaistu: 2008
Tyylit: fantasia, sarjakuva, kokoelma

Korjattu painos ilmestynyt vuonna 2012. Tarina ja kuvitus: Tove Jansson. Suomentaneet Juhani Tolvanen ja Anita Salmivuori. Sidottu.

Tervetuloa Muumilaakson hurmaavien asukkaiden seuraan. Tarjolla on haaveita ja juonittelua, rakkauden, rikkauden ja kuuluisuuden tavoittelua – ja käpäläkaupalla vastustamatonta elämänviisautta. Saako omaan kotiin pesiytyvät, palvelua vaativat sukulaiset häätää ja kuinka se onnistuu? Voiko rahaa koskaan olla tarpeeksi? Kenet Niiskuneiti ... (lisää)

Ison mustan pöön suo (Lopunperä, #2)Artemis Fowl: Tehtävä Pohjoisessa (Artemis Fowl - Sarjakuva, #2)Sandman: Persoonapeli (Sandman deluxe, #5)Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Taivaan suuri susi
Pisania, Wanda, Jukuke, Skie, Eija
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen