Kirja-arvio: Yöpartio

Kirjoittanut Angel of Darkness - 2.5

Pettymys suoraan sanottuna. Pidin ensimmäisestä osasta, mutta toinen osa ei sytyttänyt ja sen takia jätin kirjan kesken. En tykkää siitä, että ensin on joku pääosassa ja sitten kesken kirjan vaihtuu pääosat. Olisi varmaan pitänyt lukea vielä, mutta loppu lainaus aika, enkä viitsinyt jatkaa sitä enää. Täytyy joskus kokeilla uudestaan.

Tietoa kirjasta :: Yöpartio

Sergei Lukjanenko Julkaistu: huhtikuu 10, 2012
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia
Avainsanat: elokuva, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 1998. Suomentanut Arto Konttinen. Kansi: Tex Hänninen / BunnyDuck Grafiks. Sidottu.

Moskovassa elää ihmisten joukossa Muita – noitia, velhoja, vampyyreja ja ihmissusia – jotka kuuluvat Valon tai Pimeyden voimiin. Ne ovat riippuvaisia ihmisistä ja toistensa vihollisia, mutta tulevat toimeen, koska noudattavat Sopimuksen ehtoja. Sopimus laadittiin pitkän, tuhoisan sodan päätteeksi. Sen noudattamista valvomaan perustettiin kaksi partiota: Valon ... (lisää)

Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5)Pahan veren valtakunta (Sookie Stackhouse, #7)Samaa verta (Sookie Stackhouse, #10)Veren imussa (Sookie Stackhouse, #4)Varjojen kaupungit IV–VI
Uusin jäsen: Taina Rytkönen