Perillinen (Perillinen #4) - Christopher Paolini6

Kirja-arvio :: Perillinen

Kirjoittanut Ansku

Kirja oli todella hyvä, mutta loppu jäi ainakin minua vaivaamaan, oikein inhottava tunne jäi mahaan, olin todella pettynyt niihin viimeisiin virkkeisiin. Täytyy toki myöntää että lukukokemus oli mitä mahtavin, kakki aikaisemmat kirjat ovat olleet lähes täydellissiä, erityisesti ehkä ensimmäinen osa ja viimeinen jos ei laskettais sitä loppua. Tää on sitten vain mun mielipide :)

Perillinen

Perillinen, eli Sielujen holvi. Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirkka Aulanko. Kannen kuva: John Jude Palencar. Sidottu, kansipaperi.

Kohtaloaan seuraava nuori Eragon ja hänen lohikäärmeensä Saphira ovat kulkeneet pitkän matkan. Edessä on vielä monta vaaraa ennen kuin unohtumaton tarina saa päätöksensä. Ovatko Eragon ja Saphira valmiita kohtaamaan Galbatorixin? Tässä taistelussa ei ole tarjolla uusia mahdollisuuksia.

Christopher Paolinin luomaa lohikäärmesaagaa on seurattu huippusuosituissa romaaneissa Eragon, Esikoinen ja Brisingr. Sarja on yksi 2000-luvun suuria kirjallisia menestystarinoita, ja se päättävää fantastisen dramaattista Perillistä odottavat kaikenikäiset lukijat maailman joka kolkilla. Eragonin ja Saphiran taru saa viimein arvoisensa, uljaan lopun, kun alkamassa on kaikkien aikojen seikkailu. Älä jätä väliin!