Kirja-arvio: Perillinen

Kirjoittanut Ansku - 3.0

Kirja oli todella hyvä, mutta loppu jäi ainakin minua vaivaamaan, oikein inhottava tunne jäi mahaan, olin todella pettynyt niihin viimeisiin virkkeisiin. Täytyy toki myöntää että lukukokemus oli mitä mahtavin, kakki aikaisemmat kirjat ovat olleet lähes täydellissiä, erityisesti ehkä ensimmäinen osa ja viimeinen jos ei laskettais sitä loppua. Tää on sitten vain mun mielipide :)

Tietoa kirjasta :: Perillinen

Christopher Paolini Julkaistu: lokakuu 14, 2012
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Perillinen, eli Sielujen holvi. Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirkka Aulanko. Kannen kuva: John Jude Palencar. Sidottu, kansipaperi.

Kohtaloaan seuraava nuori Eragon ja hänen lohikäärmeensä Saphira ovat kulkeneet pitkän matkan. Edessä on vielä monta vaaraa ennen kuin unohtumaton tarina saa päätöksensä. Ovatko Eragon ja Saphira valmiita kohtaamaan Galbatorixin? Tässä taistelussa ei ole tarjolla uusia mahdollisuuksia.

Christopher Paolinin luomaa ... (lisää)

Maameren velho (Maameren tarinat, #1)Kaukaisin ranta (Maameren tarinat, #3)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Brisingr (Perillinen, #3)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Topi Kopakkala