Kirja-arvio: Verenvahti

Kirjoittanut Fade - 4.5

Alku tuntui melko sekavalta, koska ensimmäisen osan lukemisesta oli niin kauan. Juoneen pääsi kuitenkin melko nopeasti taas jyvälle ja pienet mustat aukot muistissa eivät haitanneet mitään. Kokonaisuutena kirja oli ihan ok, mutta jotkut asiat jäivät ärsyttämään. Juoni eteneni, mutta välillä tuli sellainen olo että voitaisiin jo siirtyä seuraavaan kohtaukseen. Eniten minua ärsytti kuitenkin se, miten hyvin Will ja lopussa Ben ottivat Mabin taikomiset. Muutenkin Willin ja Mabin suhde oli melko omituinen. Suosittelen kuitenkin lukemaan jos vähänkin kiinnostaa. Kuitenkin, pidin itse enemmän ensimmäisestä osasta.

Tietoa kirjasta :: Verenvahti

Tessa Gratton Julkaistu: lokakuu 21, 2012
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

”Koko elämäni ajan huoneeni ikkunan alla oli muhinut salaisuus.
Tiesin, että minun olisi pitänyt käyttää aikani siihen, että olisin luonut kirouksen karkottavan loitsun, muuttanut ruusut tuhkaksi ja sirotellut ne tuuleen ja jokeen.
Niin Arthur käski minun tehdä.
Mutta minä valitsin toisin.”

Veritaiat ovat Mab Prowdille toinen luonto: väkevät taiat, joilla voisi hallita koko ... (lisää)

VeritaikaLumoava kaaos (Loihtijakronikka, #3)Puoliksi poissa (Half Bad -trilogia, #3)Susiemon klaani (Noitien taistelu, #1)Valpuri Vaahteran maaginen korva
Nella
Uusin jäsen: Aada