Kirja-arvio: Muinainen taika

Kirjoittanut layla - 4.5

Mulla ei ollut kovin kummoisia odotuksia tästä kirjasta, mutta hupsista, miten kävikään! Pidin tarinan kulusta ja hahmoista. Kahden henkilön kerronta tyyli ja ajatusmaailma olivat mielenkiintoista luettavaa, joka imaisi minut mukaansa. Välissä oli tylsempiäkin kohtia, joissa ei tapahtunut oikein mitään, mutta loppua kohden kirja vain parani entisestään! Kirjan loppu oli kaunis ja koskettava, kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Suosittelen!

Tietoa kirjasta :: Muinainen taika

Marianne Curley Julkaistu: 2002
Avainsanat: aikamatkustus, noidat

Alkuteos ilmestynyt 2000. Suomentanut Kaisa Kattelus. Kannen typografia: Ilja Karsikas. Kannen kuva: Corbis. Sidottu.

Kun Kate näkee Jarrodin, hän huomaa heti, että Jarrodilla on outoja voimia. Suuttuessaan Jarrod saa aikaan säätilan muutoksia. Jarrod itse ei usko mihinkään yliluonnolliseen. Hän pitää Katea vain kummajaisena, niin kuin koko kyläyhteisö. Kaikesta huolimatta Kate ja Jarrod tuntevat vetoa toisiaan kohtaan.

Jarrodin perhettä ovat aina piinanneet ... (lisää)

Konnia ja kielareita (Rachel, #2)Tuhatkuolevan kirousVoi noita noitiaSusiemon klaani (Noitien taistelu, #1)Talventakoja (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #4)
tpi, Taru Väyrynen
Uusin jäsen: Irma Niemiaho