Loputtomasti (Paranormaali #3) - Kiersten White9

Kirja-arvio :: Loputtomasti

Kirjoittanut layla

Kumma kyllä, tämä sarja ei iskenyt muhun kunnolla ennen tätä vipaa osaa. Kaksi ensimmäistä osaa meni vähän siinä ja siinä, kun ei muuta lukemista ollut. Jotenkin henkilöt ja juoni ei iskenytkään ennen tätä osaa. Tätä vois jo sanoa mieluisaksi lukukokemukseksi! Nyt pääsin kunnolla mukaan tähän tarinaan ja äkkiähän se tulikin luettua. Enää Evie ei ärsyttänyt mua niin paljoa, nyt jopa tajusin, että oikeastaan pidin Evien persoonasta! Loppujen lopuksi ei ollenkaan huono lukukokemus.

Loputtomasti

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Leena Perttula. Sidottu.

MENESTYSSARJAN PÄÄTÖSOSA

Evie haluaisi olla ihan tavallinen nuori, mutta hänen yliluonnollinen menneisyytensä ei jätä häntä rauhaan. Kansainvälisessa paranormaalien hallintovirastossa on uusi johtaja, joka haluaa Evien takaisin päämajaan. Pimeän hovin kuningatar puolestaan kiduttaa ihmisiä synkässä valtakunnassaan, ja kaiken lisäksi yliluonnolliset olennot ovat itsepintaisesti sitä mieltä, että Evie on ainoa, joka voi pelastaa heidät mysteeriseltä, hengenvaaralliselta kohtalolta.

Kello lyö koko yliluonnolliselle maailmalle, jonka kohtalo lepää yksin Evien käsissä.

Se siitä normaalista.

Loputtomasti on Kiersten Whiten kansainväliseksi bestselleriksi nousseen romaanitrilogian päätösosa.