Kirja-arvio: Tuli

Kirjoittanut rudi92 - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Jostain syystä tämä toinen osa oli ehkä jopa parempi kuin eka. Se kuinka tytöt joutuivat turvautumaan toisiinsa, oli todella koskettavaa. Ja vaikka Ida olikin alussa todella ärsyttävä, niin hänestäkin oli helppo pitää loppua kohden. Yllätyin siitä, etten tuntenut iloa, kun Ida kuoli. Olin jotenkin arvellut, että se olis helpotus, mutta loppujen lopuksi se oli todella surullinen kohtaus. Juoni oli todella hyvä. Ärsyttävää oli totta kai positiivinen Engelsfors yhdistys, niin kuin oli tarkoituskin. Ja toivon todella että Erik saa oikein kunnolla turvalleen :) Odotan innolla sarjan kolmatta osaa. (Ja Erikin turpaan saamista) :):)

Tietoa kirjasta :: Tuli

Mats Strandberg, Sara B. Elfgren Julkaistu: huhtikuu 16, 2013
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Riie Heikkilä. Kansi ja taitto: Samppa Ranta. Sidottu.

Engelsforsia piinaa poikkeuksellinen kuumuus. Valitut ovat odottaneet peloissaan demonien seuraavaa siirtoa, mutta tällä kertaa vaara uhkaa kaupunkia täysin uudelta taholta. Paha on palannut Engelsforsiin.

Valitut tulevat yhä läheisimmiksi toistensa kanssa ja joutuvat taas kerran huomaamaan, ettei edes magia pysty tuomaan helpotusta onnettomaan ... (lisää)

Kajo (Kuura-trilogia, #2)Varjojen valtias (Varjometsästäjät, #2)Keskiyön valtiatar (Varjometsästäjät, #1)Pimeä sydän (Mystic City, #2)Puoliksi paha (Half Bad -trilogia, #1)
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson