Kirja-arvio: Monster High

Kirjoittanut Ainolovato - 5.0

Nyt ensinnäkin sanon että kirja oli ihan erilainen kuin ajattelin. Mulla oli aika vahvat ennakkoluulot tästä kirjasta koska olin katsonut muutaman videon sitä lastenohjelmaa käsitellen. Kuvailu oli hyvä ja henkilöt oli mielenkiintoisia. Juoni on mahtava ja on kivaa että tarinassa on selvästi enemmän kuin yksi päähenkilö. Tarina on lopetettu tosi hyvin ja jää sellaiseen kohtaan josta voi päätellä helposti että jatko osa tulee. Jos luet ton ensimmäisen niin se toinenkin osa on pakko lukea. Ei kannata hämääntyä niistä lastenohjelmista ja barbeista. Mulla oli omat ennakkoluulot, mutta tää olikin sitten yks parhaista lukemistani kirjoista. Suosittelen! Oon sitte vähän pihal miten näitä arvosteluja tehdään, oon uus täällä.

Tietoa kirjasta :: Monster High

Lisi Harrison Julkaistu: lokakuu 7, 2011
Tyylit: fantasia, kauhu, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2010. Kääntänyt Sonja Lahdenranta. Sidottu.

Vauhdikas, neljän kirjan sarjan ensimmäinen osa vie lukijansa seuraamaan kuuluisien hirviöiden jälkeläisten koulunkäyntiä. Päähenkilöinä Frankensteinin hirviön tytär Frankie, Draculan vegaani tytär Laura, Muumion tytär Cleo ja Ihmissuden tytär Clawdeen.

Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Monster High: Ihmissusipäiväkirjat (Monster High, #3)KymnaasiVampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Monster High: Salatut elävät (Monster High, #2)
Niko, LordStenhammar
Uusin jäsen: Niko